Trött och snorig...

...Så känns livet just nu, eller ja denna vecka iaf ;) Jag funderade på om man kanske hade en släng av pollenallergi med tanke på att jag hade det när ag var mindre men om man tänker efter så är dte väl inga konstigheter om jag blir förkyld med tanke på att man växlar dagen mellan kallt o varmt! Men det är iaf inget som stör på något sätt i vardagen eller träningen så det är ju bra!

Jag har inte vart så duktig på att just blogg har jag märkt, jag har faktiskt tänkt mkt på det att "- ja detta ska jag skriva om eller nu kanske man skulle gå o skriva några rader..." Men om sanningen ska fram så orkar jag inte "starta" datorn och sen ta mig tiden att skriva allt. Det blir ju alltid på kvällen då jag är hemma och då vill jag ju spendera tid med Sebbe :)
A så så är det iaf!


I morgon är det redan Fredag, helt galet va fort veckorna går. Tur är väl det så det snart blir helg ;)
Är leeeedig och det ska bli så skönt! Det har bara blivigt tidiga mornar nu i många dagars tid...
Veckan träning har vart kanon!!

Måndag- 50 mins Indoor Walking
Tisdag- Bodycombat
Onsdag- bodycombat
Torsdag- 45 mins Indoor Walking + 30 mins Core
Fredag- Ev. Body pump

I like!


Nobla!

Var ute i Måndags och grejja lite, Anne har vart ute i helgen och ridit o grejjat. Vi kör som sagt på att det kan vara fodergallor eftersom hon nu inte heller är varken varm eller halt eller markerar i gångarterna... Dock är hon ju gallig!
Igår red jag och Kristina ut en liten tur i skogen, på hård grusväg i alla 3 gångartena. Så himla mysigt! Nobla var mkt pigg och frammåt men ej het på tygeln, utan lugn på sitt sätt om man får säga så :P
När vi kom hem och tog av benlindorna var gallorna bättre, men jag kör ändå på kyllera efterråt!
Vi har sen igår stängt av hela "travbanan" bort tillsvidare för att kunna se om gallorna försvinner då betet avtar och gräset "försvinner", Avtar dom så kommer vi öppna upp på nattetid då sockerhalten i gräsroten inte är lika hög som på dagtid.

Hon har nog iaf gått ner några kilo, inte för att jag vägt henne men hon ser ut att format sig lite men det kan nog likväl vara en synvilla nu när vinterpälsen nästan ör borta :P
Får testa att väga henne snart igen!

Min one and only! <3



     


Nu är det sova som står på schemat, klockan ringer i morgon 07:20... Jippi!
Natti natt!
O just de.. trevlig helg!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0