Valborg och 1:a Maj

Äntligen så är det Maj! Kan nästan vara årets mest uppskattade månad :)
Nu är det inte långt kvar tills sommaren är här, härligt!!

Jahopp nu har ännu en jobbfri helg passerat! Som sagt tiden går ju så fort när man har roligt! Det har vart en "spontan" helg kan man säga... På Valborg så var inte spikade planer planerade så det fick bli lite grill/chill på kvällen men My och Jessica. Hel mysigt, vi satt o drack drinkar och spelade "jag har aldrig" hela kvällen. På något sätt så hamnade vi på Red brick och kvällen slutade på Woodys!!!!! Hur fasen blev det sååå?? :P Hihi men kul var det iaf! På dagen tänkte jag och Jessica bättra på brännan lite så vi ställde upp solstolarna i högsta hugg på baksidan, men vilken miss!! Moln efter moln drog in och istället för att ligga och njuta så höll vi på att frysa ihjäl!
Så då kom vi på att "- vi åker till örebro"!
En liten tur till Marieberg för lite shopping blev det. Jag köpte inte så mkt, ett par korta träningsbyxor, ett nagellack, en hink, och en kasse mat på Willan.

Idag har det vart slappar dag, värdet är ju svinkallt så jag har faktiskt mest legat framför tv:n o degat :)
Åkte till stallet vid 7 tiden och släppte in och kvällsfodrade.
sviiiin kallt!!

Nää jag tänkte blogga om Novblas ben osv men nu försvann orken och lusten plus att min älskling kom just hem så jag vill vara lite social med honnom istället :)



Natti natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0