Åter igen kladdkaka..,

... Men nu i en annan variant! Jag vart så sugen att baka när jag skrev blogg inlägget så jag gjorde ett litet experiment i kladdkakereceptet! Jag tillsatte saffran o lite extra choklad. Få se vad den smakar i morgon.
Som sagt mina kladdkakor smakar ju bäst kalla så den står i kylen över natten.
Kul att baka faktiskt!
Jag och min vän Jessica pratade om julebaket och just detta är jag inte så fascinerad av! Gillar inte ( händer sällan) att baka bullar, och julgodiset slängs oftast i vårt hem pga uttjatighet.
Är inte så stort fan av att bak småkakor heller. Så prilligt! Men mjuka kakor och tårtor i alla former!! :)

I morgon bitti ska jag till stallet, har stallmorgon. Så det blir upp i ottan i morgon. Jag ska få äran att inviga Johanna på Easy linen i morgon lunch. Ska bli skoj, det var riktigt länge sen man körde det!
Efter det blir det jobb hela kvällen!
Nu blir det sova här!!
Ögonen dundrar!!



Kommentarer
Johanna

Jag har kört Easyline förut vet du! ;) Visserligen inte på Träningslagret utan på HK Center i Kristinehamn! =) Men det är ju bra träning så det ser jag fram emot!! Ses sen! =)

2011-11-23 @ 10:33:21
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0