God morgon folket!!

Hallojsan!
Sitter i soffan o väntar på äggen ska koka klart...
Ägg och falurågrut har blivigt en stående frukost de senaste dagarna... Hm! Gott!
Idag är jag iaf ledig. Ska bli en riktig träningsdag. Ska vid 12 gå på iw och sedan ikväll inviga functional moves! Kan ju inte träna i morgon så det får bli såhär. Vilket som så känns det inte dom det blir nått bra resultat denna vecka :-/
Kanske beror på all kladdkaka? Visst jag har faktiskt inte ätit mkt ben det känns ändå som lite fusk... Aha det märks på måndag, i så fall så får vi ta igen det nästa vecka! Måste ju ändå jobba av mig julbord då!!! :P

Hittade en gammal klänning som jag köpte för måååånga år sen, som jag faktiskt kom i! Va tycks?
Haha mitt svar är neeeej!!!



Kommentarer
Huong

hahah youre sexy and you know it! ;)

2011-11-24 @ 12:31:40
URL: http://huonglee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0