Sömn!

Jag ligger här i sängen om försöker somna. Nattråtta som jag är så går det Inge vidare... Klockan var 22:30 när jag lade huvudet på kudden och nu var det 40 minuter sen. Jag försöker att få lite rätsida på mitt liv nu. Inte bara med träning och motion utan sömnen åxå. Jag jobbar ju ofta sena kvällar och då blir det se dagar jag inte har stallet att jag sover till ca 10-11 och det anser inte jag är okey för mig. Jag hinner inte med nått på dagarna tycker jag. Och dessutom så blir det för många timmars sömn för min del. Så nu har jag klockan i morgon på 09:00! Och när man nu lär sig att gå upp i tid så är ju de där sovmornarna man kan unna sig ibland mer värda :)
Nu tror jag ögonen börjar stocka lite!!!
Passar på o försöka sova då :)
Natti natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0