Ett riktigt sjukdomsår!

Usch det är piss!!
Var ju sjuk i sommras strax innan vi skulle till Rhodos och nu igen!
Jag har haft ont i kroppen ett tag men inget direkt överdrivet och jag har ju mått bra. Men i Torsdags kväll fick jag hög feber. Jag gjorde som jag brukar göra... 2 Ipren och sen gå och lägga mig. Det brukar alltid gå över då.
Men icke! Vaknade kl 01:00 att jag hade 39.5 i feber. 1000g Alvedon och 4 h senare så hade jag 40.2 graders feber!!! usch, panik!
Men idag är det mkt bättre!
Nästan feberfri men ett skallebank som aldrig förr :/

Inte nog att jag lyckats att vara sjuk så är Nobla en vinnare på den fronten. Suck :( Nu har hon iaf fått flytta till den vanliga hagen men en avstyckad bit. Så tro det eller ej så längtar jag faktiskt nu tills det bli kallt och hårt i marken så hon kan bli bra!
Hennes tid på banan är ju iaf uppenbart över! :/


Har inte uppdaterat här på ett tag. Blogglusten försvann ganska snabbt då bloggappen harvade varje gång jag skulle uppdatera.
Men men nu får det bli några rader :)

Har pjöjjt igenom 1 1/2 sesong med Desperate housewifes nu på 2 dagar!
det är en sån himla rolig serie!
Lägntar tills jag kan få börja med sesong 7! :D




Har även beställt min vinterjacka nu!! :D wiiiiieee!!
Hittade den på Intersport när jag var i örebro sist men jag blev lite för snål. När man inte jobbar så mkt längre så får man ju prioritera.
Men jag har iaf beställt den!!
;D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0