Kallt!

Okey... Kylan har anlänt!! Vaknade just och när jag tittar ut så ser jag att det är ett frosttäcke över gräsmattan. Igår när jag åkte till jobbet så var det ynka 2 grader ute!! Att det blir så kallt så fort!?  Det är väl bara att ta fram vinter kläderna snart!  Då var det söndag då iaf! En av veckans bästa dagar enl. Mig iaf :) Är ledig åxå så det kan ju inte bli bättre!  Har absolut inga planer heller!  Ska väl plocka o grejja lite i källaren. Skulle nog åxå behöva besöka affären en sväng...  Noblas skada står just nu o stampar på samma ställe. Vissa dagar är det riktigt fint o andra är det sämre.  Med råd ifrån vet. så ska hon (så vida inte benet blir super svullen/halt) fortsätta sitt liv som vanligt. Dvs hagvila. Vi vill ju ogärna behöva ställa henne på box/sjukhage!  Så det är bara att avvakta o se ytterligare en vecka...  Men hon är iaf pigg och glad! Hon markerar ju inte ens.  Igår fick hon iaf "back on track" skyddet  på sig så vi får se om det kan ge en push på traven. Hon har iaf börjat äta glucosamin nu!  Min lilla skrutta! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0