12:e September

Då var det måndag igen då! Denna vecka köra jag frys hela veckan lång vilket resulterar till "skitträningsvecka"
I morgon är typ enda dagen jag kan träna och då är alla passen fulla!
Så en hel del promenader får det bli!
Jag har dessutom fått ont i halsen idag!! Suck! Vill inte. Ber till gud att den är borta i morgon!
Jag hatar att ha ont i halsen. Att vara sådär dåsig och varmmosig så man bara vill hem o lägga sig. Jag vet ju själv att man inte kan göra det...
Men men håll tummarna för mig att halsbacillen dör i natt! :P

Helgen som var blev iaf lugn. Jobbade dag i lördags och på kvällen blev det bara myshäng hos Jessica tilsammans med My.
Söndagen åkte jag till örebro med samma liga, där blev jag mer fattig än innan.
Kom iaf hem med:
2 par skor, en tjocktröjja, en skjorta, legggings och lite trosor.

Dom hade jätte bra utbud på Sko punkten denna gång!
Vet att sista gångerna jag vart där har jag inte vart så impad. Det finns många fina skor, visst men varför måste dom alltid ha en massa knäppen och accesoarer??
Det förstör liksom nästan hela skon!

Dessa köpte iaf jag!







Juste jag köpte även ett nytt shampo och balsam. Även inpackning.
Tänkte att jag skulle testa på Lanza nu denna gång.
Se om det är nått o ha :P
Köpte även denna "hårcreme". Mickis brukar ha det i mitt hår efter klippningen och jag tycker det är kanon. Luktar gott gör den åxå :P

 


Natti natt



Kommentarer
Johanna

Magnus använde Lanza hårwax ett tag och tyckte det var bra och luktar gött gör det också, men nu har han bytt till Landoll :)

2011-09-13 @ 18:25:01
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/
Johanna

PS! Skorna var skitsnygga!! Bra val! =)

2011-09-13 @ 18:25:43
Anonym

ja men visst var dom :) :)

Fanns måååånga fina!



Ja jag har alltid andvänt mig av Biolages silkes/fukt droppar men tänkte jag skulle prova på lite nya grejjer :P

2011-09-13 @ 23:11:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0