22.09.11

I mitt liv finns det alltid något jag vill ha!
Resa, kläder osv.
Tur är väl det så man har något att längta till.
Iaf denna vecka har jag vart sjukt sugen på badkar!
Ett riktigt relaxrum med ett lyxigt badkar och dusch.
så vann jag 100 000 (minst :P) i morgon så blir det nästa renoveringsprojekt!

Jag har aldrig haft badkar hemma, det verkar så himla skönt!
Inget man kanske utnyttjar under sommarhalvåret men nu under hösten och vintern. Det är ju tillexempel riktigt kallt redan nu!
Tänk då i vinter när det är -20 ute och snön yr överallt. Då skulle det vara guld att få krypa ner i badet :D

Så känn ingen press nu familjen, Jag sätter RELAXRUM på önskelistan :D





:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0