Bacillens återkomst...

... iaf så känns det som. Jag fick som sagt ont i halsen i går. Jag hoppades att det skulle gå över över natten men det gjorde det ej. Är så tröttsamt att just förkylningar biter sig kvar eller vad man ska säga. Jag var ju mer eller mindre "sjuk" 2 veckor under sommaren och även när jag var frisk så var jag ju konstant snorig och trött i kroppen ett bra tag efter det.
Typiskt att detta kommer nu åxå, just när man kommit igång med träningen!
Men det är bara att äta massor med frukt, halstabletter och hoppas att det snart är borta! 

Jisses vilken storm det är ute! Det bara viner i tröden ovan huset! Man känner sig lite utsatt här som har 5 stora höga björkar just ovan huset. Jag är inte rädd för vinden men brukar alltid tänka på mamma som oftast lägger sig i källaren istället när det blåser :P 
Iaf det jag ville ha sagt med detta storm väder är att nu är det verkligen höst!
Idag på jobbet kom en kund och hämtade ut en stooor låda med partyliteljus, jag blir så sugen på att gå hem o städa iordning och elda massa underbara ljus! Ta en kopp te och en god macka och bara krypa ner i soffan och känns lukten av det underbara ljuset :)
Ska inhandla nya ljuskoppar så jag kan börja avverka mitt lager av votivljus! Köpte ju på mig massor av ljus i vintras/våras som nu ska eldas upp! :)






Nu är vi näst intill helt klara i källaren! de sista listerna målade och skall bara sättas upp. Visst vi måste åxå måla dörrarna. Sen måste vi köpa en bra lampa åxå. 
VI har ju som sagt haft llite svårt att komma på vad vi ska ha i vardagsrummet. För för då alltså. Kaminen eller den öppna spisen som det igentligen heter ska ju bli vit iaf. Men vi är nog inne på vitt. 
Dessa är några tapeter vi fastnat för. 
Kanske inte just precis dessa men själva motivet.

 

 Den här är mest "aktuellt"

 

Vi är även på jakt efter en stooor spegel till hallen på plan 2. Den vi har där nu ska ner till hallen på plan 1.
Typ nått sånt här!

      vs     


Det ska bli så kul att få börja få ordning på detta vardagsrum! Längtar tills jag kan få köpa nya gardiner oså... Inte till att betala dom dock....


Nej nu ska jag ta och lägga mig...


Natti natt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0