Hangover sunday!

...Eller ja inte hangover kanke men lite trött oså :P
Det blev iaf en liten spontankväll igår. Planen var i torsdags att det skulle vankas fest men i går kännde både jag och Jessica att myskväll var mer lockande men när vi väl kom hem o började spela lite musik så vaknade en "partycell" i oss båda :P
Efter det blev det vin, drinkar och shots!
Kvällen slutade på Harrys där tydligen Värmlandspojkarna spelade. Jippppi!! Haha det var tydligen dinosauriertema på Harrys. Vi kände oss underlägset yngst! Men det var iaf kul :P

Sitter nu o inväntar att få åka till jobbet. Jag börjar ju kl 16 så det är ju segt att gå o vänta.
Det var länge sen jag jobbade söndag kväll!

Igår hade vi tournerspel i stallet! Super kul. Jag agerade ju fotograf så fort jag hade slutat jobba. O jisses va bilder det blev! Har inte än lagt in dem på datorn så får lägga upp dem nån dag :)
Det är så kul när man kan hitta på lite gemensamma grejjer :)
Nästa prpjekt är dressyr! :)
Nobla som blev riden av Anne igår gjorde en bra insats. Med tanke på att Nobla är väldigt flykträdd och skvättig så gick det mkt bra. Jag menar hur vanligt är det att rida runt med svärd?? :P Hehe
Anne åkte iaf av en gång då nobla skuttade lite väl högt. Men det gick bra det åxå. Dock blev Nobla halt efteråt ;(
Eftersom det är samma ben som hon har sin "galla" i så antar vi att hon sträckte sig eller trampat fel i brallningen. Så nu är det kyldamask och vila. Men trots detta så var inte benet så varmt eller pulserande.
Så det är bara att vänta o se....

Jag tycker det är en sån härlig sammahållning i stallet. Alla är så hjälpsamma och trevliga.
Nu på lördag ska vi börja med in och utsläpp inför vintern. Det känns ju skönt att pållarna får komma in varje natt men man är ju lite bevkväm åxå att inte tänka på såna här saker :P
Men det blir nog bra. Som sagt alla är ju hjälpsamma o trevliga så man behöver ju inte känna sig dum om man behöver be om hjälp eller så vidare :)
Det gillas!!

I morgon är jag ledig. Ska då ordna schemat inför denna in/ut släpp månaden. Jag måste verkligen ta tag i mitt virrhuvid! Jag glömmer bort så himla mkt grejjer, speciellt nu på sistone! För att kunna kombinera jobb med stallet och träningen så måste jag ha full koll på läget. Så nu får almenackan följa med itill stallet :)
No more missar!

Tack än en gång för hjälpen på onsdag Katarina! :)


Jag är så trött på min Iphone faktiskt! den tappar täckning heeeeela tiden! Jag kan alltså ha 3 pluppar av 5 på teckningsskalan men ändå säger personen i andra änden att dom bara hör varannt ord :/
Varje gång jag pratar i telen och lägger på samtalet 3 sekunder efteråt står det "no service" på teckningsskalan.
Det varar i ca 10 sekunder.
Väldigt ofta kan jag ha telen liggandes på bordet säger vi med full teckining och jag får sms efter sms att folk försökt ringa men ej kommit fram. Inte en endaste signal har telen gjorts ifrån sig och inte heller finns det missade samtal! Typ som den vart avstägnd fast den är på och har full teckning! Det är så tröttsamt!
Men i övrigt är jag så himla nöjd med min Iphone 4 men just dessa saker säker den så.
Ibland när mn skall ringa upp nån så kan det ibland ta ca 20 sekunde innan man ens får signal!
Är det nån mer som har samma problem??
På Tele2 säger dom bara att "- köp en "bumper" till telefonen så ska allt bli bra!" Men Vaddå ska man vara tvungen att ha en sån??
Jag vill ha min Iphone "naken"!



Suck nej nu måste jag gå o ta tag i mitt utseende så jag kan se lite anständig ut :P
Så bye bye!


Kommentarer
Huong

hahah kan väl säga som så att nightshift inte var någon hit heller. medelåldern låg nog på 20 ;P mmmm... lammkött! ^^ hahahaha fyy!

2011-09-25 @ 17:38:57
URL: http://huonglee.blogspot.com
Emelie

Jaha okey :P hihi men dansa gjorde vi som aldrig förr iaf :P var det mkt folk på nightan då? :)

2011-09-25 @ 20:34:07
Johanna

Magnus har samma problem med sin telefon! Ibland kan den ha full täckning men det går inte att ringa till den, samma gäller sms. Skitskumt ju!

2011-09-25 @ 21:32:52
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/
Huong

hmm, jadu.. joo, det var det väl. var inte fullt men inte tomt heller - lagomt? hahaha :P sjukt dålig musik var det också - put your hands up for detroit var och varannan minut. jesus. visste att vi skulle ha gått till harrys - då kunde man åtminstone ha dansat med er snyggisar;) (och förhoppningsvis inte blivit uppraggade av 18-20-åringar;P hahaha)

2011-09-26 @ 11:20:12
URL: http://huonglee.blogspot.com
Emelie

Johanna: okey, skönt att jag inte är

Ensam :P hoppas starkt på en förbättring av 5:an! :)



Huong: okey... Jasså! Du när vi var där en gång så spelade dom bara en massa konstig "turk" musik. Inte en enda låt man kände igen :-/

Ja synd du inte var med! Men det blur fler ggr... Men ett tag framöver ;) hihi

2011-09-27 @ 00:29:44
Cecilia Uhr

Hej Emelie,



Tråkigt att se att du har problem med din iPhone 4. Det stämmer att tidiga modeller av iPhone 4 hade ett problem med antennen som gjorde att om man höll telefonen på ett visst sätt så stördes mobilsignalen. På nyare utgåvor är detta problem löst. Om du har en av de tidigare modellerna stämmer det att det brukar hjälpa om man använder en "bumper". Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes eller vill göra en ytterligare felsökning så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig. Jag önskar dig välkommen som kund och hoppas du blir nöjd med din nya telefon.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-09-27 @ 11:09:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0