Hösten har anlänt på allvar!!

Regnet bara öser ner, hela dagen lång! Så länge det inte regnar på nätterna och inte blir super kallt så får våra hästar stå ute även nattetid. Men Nu i tvår dagar står dom o ropar på kvällarna o vill in.
Och visst får dom det! Men som har ju inte vart inne så mkt ändå på hela sommaren!
Jag kollade vädret för de kommande 7 dagarna och alla dagar visar regn utan 2! Så "Hej och välkommen hösten"!

Idag blev det bodycombat på träningsschemat! Kul att få köra igen, trodde jag skulle skämma ut mig totalt då det var ett tag sen man körde den koreagrafin. Men det gick hyffsat tyckte jag iaf! Trött och svettig åkte jag hem iaf! 
:-) Jag måste köpa mig lite nya träningskläder!! (igen!)
Skor är ett måste. Just nu har jag ett par till Indoor walking, ett annat till combat och pump och sen ett tredje till promenader/jogg. 
Jag skulle vilja ha ett par med bra dämpning och som är bra för just joggning osv. 

Nya träningsbyxor. Samma gäller där, har endast ett par till combat, ett par till IW och Pump. Funkar liksom inte när man tränar så många ggr i veckan. Vill ju inte behöva jaga tid till att tvätta :P 

Ordentliga träningslinnen! 
Vet det låter säkert löjligt men vore skönt o köpa på sig ett o annat som är svettsugande. Nu köra jag ju på rena bomull och dom är ju inge vidare absorberande. Iaf till Combat o IW! 

Ska nog kika lite på Stadiums hemsida om man kanske kan klicka hem nått skoj ;)  
Annars får det bli en turis till öret nån satans dag när man kommer iväg!!! :P

Nu ska jag ta o bädda ner mig i sängen och ta natten!
I morgon väntas promenad på morgonen och sen jobb 15:00!
Hej svejs!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0