Ligger efter...

... Jag känner att jag ligger "efter" med lite bloggning här! Jag ahr inte bloggat alls på länge så att säga :P
Jag ahr haft häcken full hela veckan. Det har vart inventering, jobb, sena kvällar, sömnlösa nätter och tidiga mornar. Men nu efter denna helg känner jag mig utvilad! Trots en fullspäckad vecka har jag hittat på en massa skoj. Träffat vänner, haft kräftskiva, tagit prommenader och vart i stallet mm.
Fredagens kräfskiva var kanon! Det var mkt mat, mkt sprit och mkt underhållning! Precis som det skall vara!
Vi hjälptes alla åt att kompa ihop mat. Magnus ordnade ihop en 5 kamp för oss alla. Underhållningen stod vi för som deltog :P
klockan halv 6 begav sig sista gästerna hemmåt!! :D
Ska uppdatera med alla bilder senare när dom lämnat kameran och bosatt sig på datorn! :)
Men åter alla ni, tack för den trevliga kvällen!! :D



Skulle ta mg en tur ut i skogen idag tänkte jag. Men när jag ridit ca 300 m så var det bara att vända! Denna patetiska, vedervärdiga, vidriga fluga så kallad "älgflugan" hatar jag!
Nobla med, hon sparkar och sparkar tills dom försvinner och de gör dom ju inte tyvärr :/ Så när dom ploppat fram i skogen undviker jag och Nobla den!
Nordica brydde sig aldrig om dessa flugon men Nobla gör allt för att slippa.
Men en tur på banan fick det bli!
Jag har lite rid bilder att bjussa på här. Ser mkt klart o tydligt åxå att denna rosa tröjja är inte riktiigt min stil!!
Haha.











Från o med denna vecka går jag på mitt ordinarie schema på jobbet, dvs att jag sätts tillbaka i kassan. Blandade känslor såklart men det känns skönt iaf denna kommande vecka att få lite mer humana tider, dvs inte så fruktansvärt lååånga! Så i morgon är det jobb mellan 12.17:00! Yeeej!
Jag ska även förnya migg träningskort i morgon! Inviges med 50 mins indoor walking! LOVE! Ska blir så himla skönt att få röra på fläsket igen! Känner att motivationen är på topp! :)

Min katt är så himla underbar!! Jag tränar på att lära henne sitt,tass och ligg :P Och visst det är rn katt som har en fri vilja men hon är så gooo... sitt sitter kanon. Tass är dessvärre lite svårare att hålla kvar och ligg har vi  just börjat med. Men visst är djur smarta!! Jag behöver en doggy! :P Hahah!!
Min lilla bumbiskrutt! <3







Nää natti natt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0