Månadens mitt!

Nu kan jag andas ut ordentligt. Bilen är besiktigad och klar. Tandläkarbesöket klart! Inga hål, tacka gode gud för det!! Jag hatar verkligen att laga o grejja. Men blev fri ännu ett år! :D

Kom just hem ifrån jobbet och började öppna lite räkningar och såg ett brev ifrån Guldfynd. Jaha vad kan detta vara då tänkte jag. Jo e´tt brev om att förnya våra försäkringar på ringarna.. HHHEEEELLLVVVEETTTEEEEEEEE!!!! KUL ATT JAG INTE KOMMIT IHÅG VÅR FÖRLOVNINGSDAG!
JAG HAR LIKSOM GLÄÖMT BORT HELT O HÅLLET!
Den var ju liksom den 9:e!!! Hallllå!! Det verkar ju inte heller som Sebbe gjort det heller :P
Aja så var det med det! Jag älskar honom iaf lika mkt för det :P 
Så grattis till oss i efterskott på vår 2 års dag! 
Hahah fyy fan va kassa vi är!!! :P 


Älskar dig!

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0