Onsdag kväll!

Sitter i soffan med datorn i knät. Sebbe sitter på golvet 1 meter ifrån tv;n och spelar tvspel med Henric som en 11 åring :)
Han är så söt så. Hans hobby, min hobby! ;P

Jobbade stägning idag åxå. Är ju inte van att jobba såhär lite som jag nu gör.
Dagarna går jätte fort. Inte så konstigt kanske när man jobbar mellan 4-6 h!

Det mkt negativa med att jobba såhär är att inkomsten är ju inget att hänga i granen direkt och sen är det skit svårt att träna, då alla roliga pass är kvällstid.
Men man får göra det bästa av situationen. Som det ser ut just nu så ska jag ha detta schema i 3 veckor till sen ska det börja gälla nya som vi inte sett än hur det ser ut. Så det är bara att hålla tummarna!


När jag jobbar träffar jag måna olika människor på en dag. Många väldigt spännande och trevliga men ibland de som inte direkt är trevliga. Iaf jag brukar iaf i Ilskans hetta tänka att "- Man blir aldrig van vid hur folk kan betee sig" När ska man sluta förvånas??
Iaf detta har nu inget med mitt jobb att höra men fick idag höra om en människa som fick mig att tappa hakan rejält med sin idioti. Vet inte ens om idioti är rätt ord då det är lite väl lindrigt i denna situation. Jag blir fan mörkrädd hur folk kan betee sig så fruktansvärt dumt som denna människa!
Det verkar som om man ljuger o hittar på så mkt skit om allt o alla så kanske människan tror sig själv tillslut?
Som sagt "Karma always strikes back"!!



Nu ska jag ta o gå ner i källaren o ta reda på "100" kilo tvätt som hänger där nere o vill upp 2 våningar...
Tvätta är ingen favorit greja alltså!
Önska jag kunde tycka det var lika underhållande som min vän Felicia :P
Då skulle iaf vi ha rena kläder jämt! :P
Nej men det är bara att ta tjuren i hornen o bege sig ner....



Hej hej! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0