På´t igen!!!

Så nu har jag förnyat mitt träningskort. Äntligen säger jag bara!! Det har vart både skönt och jobbigt att inte haft någon träning på ett tag. Skönt att få lite semester men sen samtidigt så har jag inte haft lika bra diciplin på mig själv under de veckorna och latat till mig ordentligt!
Men nu blir det ändring!
Igår blev det Indoor walking 50 minuter. Idag började jag dagen med en promenad med Johanna o Magnus på 4 km. Efter det blev det en långtur i skogen med Nobla tillsammans med Idag och Pitchi.
Och nu ikväll blev det ett indoor walking pass på 1 h! Nu är jag TRÖTT! :P 

Jag ska även börja med lite nya matvanor. Se om mitt liv kan bli bättre av det. Jag är ju kass på att äta tex frukost! 
Sen ska jag även bortse allt godis/dricka utan helgerna dvs!


I morgon ska jag åke med Julia till Mickis som ska färga hennes hår. Efter det får vi se vad det blir på kvällen! 
Känns lite konstigt att jobba i morgon 07:45-14:00!! Har inte gått hem kl 14 på jäääätte lääänge!! :D 


Ska åxå säga grattis till Staffan idag!! :D


Nu ska jag bege mig upp til sängen. Helt slut efter denna dag! Ska ju åxå upp i ottan i morgon!

Tack duuu...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0