Söndagsnöjen...

Söndagar för mig är veckans slappdag. Även om jag jobbar eller ej så är det min slappdag. Jag får äta vad jag vill, unna mig gottis, bara sitta i soffan med sina nära o mysa till en bra film. Som idag åkte vi in till örebro tillsammans med Henric och Sofie för lite shopping.
Jag skulle inte ha nått speciellt men hottade lite ändå.
Sebbe köpte några tröjjor och ett par jeans, skor och sen ett tennisrack!

Jag köpte ett nytt träningslinne, ett riktigt fynd!
Nya gymskor, en stickad tröjja och ett par mysbyxor.
Hihi har nu dragit på mig min "nya" mysdress.
Snygg va!! :P

Jag och Sebbe köpte "lika" dana skor men olika färger, så nu matchar vi varann :P
Söta va!!




Har inte så jätte stor blogglust nu, ska ut i köket och dra ihop en sallad och sen kolla nått avsnitt Grey´s innan vi ska hem till Henric och se filmen "Thor".
I morgon är det min första lediga Måndag på 1 år (minst!). Ska bli skönt!

Kanske kan knåpa ihop nått litet inlägg då? '

Hej hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0