Då kör vi igen...

... Fick tummen upp hos kiropraktorn i fredags för att börja springa igen så jag tog första löprundan idag efter ca 2 veckors vila.
Det gick skit. Eller ja igentligen så kräver jag inte så mkt då jag vet att kondisen verkligen är färskvara och det visade sig verkligen.
Tog mina gymskor och sprang i eftersom jag inte köpt nya dojjor än.
Iaf så sprang jag vanliga rundan mot Nobel och över kullen. Mkt uppför och lite blandad terräng. Iaf så är detta resultat inte okey.
Förhoppningsvis går det fort att få  tillbaka flåset!
:)
Det kändes iaf helt okey i ben och knä under löpturen. Hoppas det inte blir nått bakslag nu!

I morgon om vädret "tillåter" så får det bli en ridtur i skogen...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0