Det artar sig!

Gjorde mitt bästa resultat i spåret idag detta år! Tidsmässigt alltså. Målet är att såklart klara coopertestet på 10 min (högst!!). Cooper= 2.0 km.
Har den senaste tiden sprungit på 13-14 min. Men idag lyckades jag med 11,44! Alltså 50 sek/kilometer att ta igen!
Trodde jag skulle spy när jag nådde 2.0!
MEN det är bara o köra vidare... Länga stegen och öka motivationen! Nu vet jag iaf att det börjar arta sig :)

Sprang ju hem till Flisan i Stackfallet för några veckor sen på 33 minuter. Och dit blev det på Runkeeper exakt 5,0 km! Det tycker jag är helt okey!!

Det är riktigt trist att springa egentligen men i efterhand känner jag mig så nöjd och glad.
Det vore ju kanon om man kunde bli smal nu åxå ;)

I morgon blir det ingen träning. För i morgon ska jag agera barnvakt på kvällen :)
Men innan det jobb 7-14!

Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0