Fantastiskt väder!

Usch regnet bara vräker ner utanför fönstret! Ligger fortfarande i sängen, är ju ledig idag så det blev en välförtjänt sovmorgon för mig!
Det är mysigt ibland när det regnar såhär men faaan det blir ju så kladdigt :-/
Hade tänkt o rida idag men få se lite va det blir. Anne var ute igår och red en sväng. Så det är ju inte hela världen om hon står idag.
Få se vad det blir! Som sagt det finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder!!
:P

Måste ta mig an det gigantiska tvättberget idag och sen måste jag fasen tvinga ut mig på en löptur! Har vilat allt för länge nu!

Kanske skulle baka åxå? Var ett tag sen nu! Bakade kladdkaka när jag var hos Moa men annars var det nästan evigheter sen ju :P
Se va det blir, men nu måste jag först o främst gå upp o släppa ut Bumban! Hon är galet nödig verkar det som! Hon har kommit upp 3 ggr och "hämtat" mig!

Kladdisen hos Mosen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0