Hår!

Mitt hår är fruktansvärt obestyrligt. Love it när det är plattat och fixat men det håller ju bara en dag. Kan inte förmå mig att tvätta det så ofta.
Vill egentligen inte platta det så ofta heller med vad ska man göra?? Ser ju ut som "lock-olle" med orginalhåret :P
Haha!
Iaf så har det nästa blivit så hela veckan. I brist på tid och ork så har det blivit "lock-olle" outfiten på mig!
Så även i morgon!
Tack mamma för det underbara pudel-dna:t! :P

I morgon är den efterlängtade fredagen här!!! Yyäääjj!! Helg. Helg, heelllg!!! :D
I morgon ska jag även på besök hos kiropraktorn. Se om höften gjort nått framsteg!? Jag tror fortfarande det är skorna. Aja men vi får se!
Nu är det natten för lääääänge sen!
Klockan ringer 06:10!
Natti natt!




Kommentarer
Jessica

Va stolt över de där håret, det är ju huuur fint som helst!! jag skulle döda för att få ha dina lockar om "orginal-hår" hAHA!

2012-04-20 @ 11:55:13
Johanna

Håller med Jessica!! :) Jag har ju självfall på mitt hår men det bildar inga fina lockr utan ser bara otroligt rufsigt ut ;P



Men det är ju alltid så, har man lockar vill man ha rakt hår och tvärsom :)

2012-04-20 @ 14:54:54
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0