Jag hjärta skogen!

Har vart superlåg idag, snorig, ont i halsen och allmänt hängig. Men iaf så hade ju jag kvällen idag istallet så jag åkte ut vid 17 tiden o började fixa lite. Vädret var underbart! Fick börja med att dra av Sweetan täcket så hon fick näcka lite :P
Nobla var "mattekär" idag :) (ovanligt ;) Noot)
Jag hade inte tänkt att rida men Mia fråga om jag ville med ut i skogen så jag kunde inte låta bli :)
Så en liten skrittrunda i solnedgången fick det bli! Underbart!
Hoppas på samma väder i morgon, för då ska jag o mamma rida! Händer ju inte var dag :)

I morgon är jag ledig, vilket ska bli underbart!
Sovmorgon!!! :D jag vet att jag tjatar om sovmornar men va fasen när man går upp mellan 05-07 VARJE dag nästan så blir man lite "saknig" efter sovmornar ;)

Nu ska jag invänta BB här. Efter det kommer äntligen mitt hjärta hem! Är "saknig" ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0