Prickekorv!

Det är precis det rätta ordet för min bil just nu!
Suck. Jag storstädade bilen förut både invändigt och utvändigt. Såg ut som ett helvete!
Lila kul varje gång och tvätta den utvändigt o se alla "nya" prickar och repor :(
Det är faktiskt det ENDA negativa med att ha vit bil.
Jagg åkte ju på några nya vägar i Götet vilket har resulterat till massor med tjärprickar. Att få bort dessa är ju inge kul. Orkade endast med ena framskärmen och tur var det för sen tog avfettningen slut. Den köpte jag förra året. Alltså har det gått en hel flaska till bara min bil!
Kommer snart inte ha nån färg kvar :-/
Har även hittat en buckla på ena framskärmen :(
Så här fin är den nu... Och den är TVÄTTAD! Syns inte ens :(
Får tag tag i det nån dag här snart så den blir fin igen :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/448069/images/2012/pic_197049624.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0