Sallad och BB!

På söndagar är det ultimata slappdagen om man frågar mig!
Jag älskar att bara ta det lugnt och slappa och känna ångesten komma inför den nya veckan ;) hihi skämt o sido :P
Min Söndag blev iaf en riktig sådan.
Pallrade mig upp runt 10 tiden och försökte pilla i mig lite frukost... Inte lätt med denna blåsa på tungan :(
Lite diskning och em promenad till Ica var det mesta fysiska aktivitet jag fick till.
Vid 17 tiden dropade Engan, Flisan och Jessica in på den obligatoriska söndagsmyset!
Kycklingsallad ala mig blev det och gottis.
Mys!

I morgon är det ny vecka igen då. Påskvecka åxå dessutom!! Innebär en massa jobb på jobbet! Har ca 100 grejer i bladet så det blir att ligga i extra mkt nu!
Annars om min kropp känns lika pigg som denna veckan så ska jag ut i löparspåret igen!
Andra skor dock denna gång :P

Men i morgon om det inte är skit väder får det nog bli en tur på Nobla i skogen :)
Är så himla skönt nu när det är ljust länge på kvällen!! Man får liksom ut så mkt mer av dagarna!
Nej nu är det natti natt på mig här... Klockan ringer 05:00!
Tackohej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0