Söndag!

Än en gång söndag! Tiden bara rusar förbi. I morgon är det Måndag och nya tag.
Den här helgen har verkligen gått i slapphetens tecken!!
Igår sov vi till 10 tiden ungefär och efter det blev det riktig tjockisfrukost bestående av äggröra och bacon.
Efter den tog jag med mig Johanna och Magnus till Labbsand för bräd och plank bärning. Mamma och de ha skickat iväg lite av deras skog till plankbeskärning eller va man nu ska säga att det heter? Iaf det skulle upp på skullen. Tungt som fasen men det gick ganska snabbt! Staffan matade på Magnus med öl som tack för hjälpen och blir nog lite kalas innan vi for hemåt igen :P
Biomys och spelkväll blev det efter. Vi såg 21 jump street. Skit bra film! Jag tyckte den var rolig heeela tiden men Sebbe tyckte den var kass! (??)
Att rekommendera iaf!

Idag har jag inget "måste" men ska nog iaf försöka ta mig ut i spåret ett varv eller två. Har fått den "nya" runkeeper appen att fungera nu så jag tänkte inviga.
Ska även slänga ihop ett glutenfritt bakverk sen!! Humm undra bara vad? Funderar på och göra en chokladcheesecake!
Vi ska nämligen ha stallmöte ikväll då vi får in en större mängd hästar nästa helg! :)

Jaja men det var de. Hela helsresume'n!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/448069/images/2012/pic_199450884.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/448069/images/2012/pic_199450884.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/448069/images/2012/pic_199450959.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0