Trött på regn!

Usch jag är så trött på det här vädret! Va fasen det är som vi bor i bergen eller nått!!!! Regn varenda dag! Men förhoppningsvis kommer sommaren snart :)

Var en lång arbetsdag idag. Är fortfarande väldigt trött på morgnarna hoppas det är dels pga förkylningen.
Den är iaf bättre idag :) hoppas på en springtur snart! Lördag får det bli :)

Fikade med Flisan idag på Som hemma. Trevligt trevligt :)
Efter det blev det snabbt hem o svida om och direkt till stallet. Min underbara hästa hade precis rullat sig i den blöta leran och såg förjävlig ut på ren svenska! va kul det är!
Så jag tog faktiskt en tur i skogen på Sweetan istället!
Det är verkligen INTE min stil av häst kan jag säga! Dessutom med "vanlig" utrustning så är man ju inte så kaxig heller :P
Men det gick iaf bra.. Inga konstigheter.
I morgon blir det upp tidigt o ha utsläpp. Efter det 10-19 på W!
På kvällen kommer Jessica hit så ska vi ev göra planering till verklighet :D
Återkommer om det när saker är mer "klart"!
:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0