Dagen!

Jobbet flöt på ganska snabbt idag. Hade jag inte halkat, lagt mig raklång och nästan slagit i huvudet i en pall i mejeriet idag så hade dagen vart smärtfri åxå :P
Haha men tuuuur jag klarade mig undan med bara några blåmärken. Kunden som precis öppnade dörren på andra sidan och fick se mig sulandes och skrikandes lär nog tyvärr ha men för livet!
Efter jobbet blev det lite kvalitetstid tillsammans med Sebbe :) vi kollade över "trädgården" lite och jisses vilka sockerärtor vi odlat fram i sommar!! Det är tyvärr det "enda" som blivit nått :(
Men det är bara att inse att odla är inte min grej helt enkelt... Får hålla mig till att sälja skiten ist ;)

När jag kom till Labbsand så blev det ett hårdpass på banan med Sweetan. Jisses va hon och jag blivit vänner denna sommar! Kul :) har inga som helst olustiga känslor när jag sitter på henne längre :)
Det är väl fortfarande inte "min" melodi av häst som jag brukar säga men det blir bättre och bättre för varje gång faktiskt :)
Få se hur dagen formar sig i morgon. Jobbar kvällen så jag börjar 14-21:15. Så det får isf bli en skogstur på Nobla på fm. Anne kommer ut på kvällen och tar sig an Sweetan.

Näää nu måste jag sova här. Ögonen dundrar. Inte så konstigt iofs, en annan har ju vart vaken sen 04:50!
Natti natt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0