Första arbetsdagen!

Sådär då var semestern över! Jag kan väl inte påstå att det Vart hel o hållet skit men visst fasen är det inte bästa semestern direkt :-/
MEN det kommer ju fler tillfällen i livet med semestrar!
O frågan man alltid får av folk "- vad har du gjort på din semester?"
Öhhh ahh du! Jag har först och främst vart utomlands!
Många shoppingturer och en o annan myskväll.
En tur till Harjebaden med fint sällskap.
En dag i skogen, som slutade med 10 kilo kantareller! Har även badat i både Vänern o Vättern :)
Ridit häst i massor då mamma bröt armen och en annan fick hjälpa till med hennes "kamel".
Är väl nöjd med att man ändå hittat på saker trots denna roliga "tid" som är nu!
Tack alla mina fina vänner och familj, va vore livet utan er?

I morgon är det upp i ottan igen. Denna gång ska jag stämpla in 07:00, men ska kasta ut några hungriga pållar innan!
Så natti natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0