New clothes :)

Det blev en mor och dotterdag i Örebro igår :)
Julia skulle ha en ny väska till skolan. Den skulle vara stor, men inte för stor. Svart i läder med axelrem. Inte heller för smal eller för bred. Sen fick den dessutom inte kosta mer än 500:-! VART FINNS DENNA VÄSKA?
Haha efter mkt om och men hittade hon iaf sin väska!
Själv så köpte jag två tröjor ifrån Bondelid, en trekvarts röd randig, och en mörkblå t-shirt. Ett par ljusa jeans igrån Ginan föjde åxå med hem! Dom är så sjukt sköna!! :)
Gillar inte att ha jeans igentligen då min röv blir huge!!
Men man måste faktislt inse att röva är som den är o bara jag kan ändra på den! Så nu är det så!
Köpte även en ny FM sändare till bilen då mina andra är på Willan. Att lyssna på Cityradion varje morgon 2 timmar / dag är INGEN hit! Och nej vi får inte in andra kanaler utan sprak och knaster. Så FM sändare + spotify varje dag är underbart! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0