Rehab!

Efter den här sommaren så har det blivit en hel del alkoholintag! Jisses! Känner mig som svampBob ungefär! Kan dricka i princip hur mkt som helst och när som helst!
Liksom fredag + lördag är ju ingen ovanlighet denna sommar!
Jag som heller inte blir dålig dagen efter kan ju ändå jobba o dyl dagen efter! Men nu får det iaf vara bra ett tag!
Vart ganska mkt alkohol i fredags och igår en del.
Nu ska alkoholen läggas på hyllan iaf har jag tänkt så ;)
Blir väl fest nästa gång när vi åker ner till Jessica i Linkan!
Man kan ju faktiskt ha roligt nykter åxå ;)
Nu är det ju dessutom sista veckan innan "tanga-diet" drar in så, ska njuta nu av livet!
Men tack iaf mina vänner för en rolig helg! :)
Se vad som bjuds på ikväll. Bio mys eller godis mys! Jag röstar på godis mys ;)

I morgon är det dessutom dax att gå till jobbet igen! Självklart med blandade känslor...
Kan väl säga att jag just nu INTE är sugen!
Se hur jag känner i morgon bitti 05:00 när klockan ringer!?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0