Sport!

Ganska ofta så ångrar jag att jag aldrig utövade någon sport! Alltså bollsport osv!
Hade vart kul att ha både den motionsgrunden som barn och gemenskapen. Medan mina vänner åkte på matcher, träningar och cuper så åkte jag ensam till stallet. Visst man hade såklart ett val då, men tiden fanns inte till tillräckligt att man prova på nått nytt! Det föll så naturligt att jag skulle hålla på med hästar då mamma hade hästarn på gården osv. Självklart skulle jag aldrig byta ut dom mot en annan sport, men bara synd idag att man inte prövade mer :P
Jag spelade iofs fotboll som liten men bara en kort tid... Nu är man åskådare iaf! Var och kollade när Rävåsen mötte Sporten på IP ikväll. Hade det inte vart så fruktansvärt kallt så hade det varit roligare ;)
Blir nog att se B-laget åxå på Torsdag! Kul o få
Se Sebbe in action :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0