Bästa lördagen på länge!

Åhhh vilken bra lördag det var igår!
Dagen börjades med sovmorgon och efter det blev det dop för Milea. Gu va fint det var! Hon var så snäll under hela dopet så familjen Björk har all rätt att vara superstolta! Underbara unge!
Det bjöds på jätte god smörgåstårta efter ifrån Brödbagaren, jag kommer aldrig att handla dom på Ica längre!
Jag ska lägga upp bilderna så fort dom blivit överförda till datorn :)

På kvällen blev det ett besök på Gastro för mig, Jessica, Madde och My. Annsi kom även lite senare.
Det blev en fantastiskt två rätters och ett glas vin till.
Jag tog kalvfile, vilket slutade med att det var det godaste jag ätit i hela mitt liv!!!
Efterrätten var en vitchoklad pannacotta med flädersorbe till, åxå mkt gott!
Man borde verkligen äta ute oftare!
Tack iaf för kanon bra kväll mina vänner!

Ikväll blir det bejbymys med Millan och Flisan! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0