Fredagen!

Fredag, är för mig nästan veckans bästa dag! I love it!
Då man vet att man är ledig (näsan) jämt helgen, man får gotta dig framför tv:n, man kan unna sig lite god mat osv!
Igår var det en promenad tillsammans med Sebbe, vi gick och hälsade på morfars syster som har flyttat till stan.
Efter det stekte vi egna hamburgare, inte så lyxigt direkt men det gick allt ner :P
Åkte till Till familjen Allansson efter det och blev bjuden på en god fredagsfika med paj och kaffe :)
Det blev prat om allt mellan himmel och jord så klockan 01:30 blev det hemfärd!
Det är så kul o ses o bara prata! Annsi och Madde var ju även med vilket var superkul då det var länge sedan jag såg dem åxå!
Ikväll ska vi allihopa till Gastro och äta gott o dricka gott! :)

Innan dess nu blir det Dop för Milea :)
Ska bli jätte kul! :)
Tycker det är så mysigt med dop, det hör liksom till! Jag skulle åxå döpa mina barn om jag får några!
Så jag ska väl pallara mig upp här o kasta in mig i duschen så jag hinner göra mig i ordning!
Måste gå ner till Ica en snabbis och köpa presentpapper och en ny mascara först.

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0