Ikea shopping!

Det fick bli en tur till Örebro idag på min lediga dag.
Tänkte inte åka för ens nästa vecka men lusten hittade mig idag.
Flisan o Millan följde åxå med :)

 

Millan som aldrig har varigt i Örebro tyckte staden mest var tråkig då hon sos mesta delen av tiden, en sån go tjej det där!
Det blev lite allt möjligt som fick följa med hem... Bla matlådor och nya kuddar.
vi åkte även förbi Chilli och TUR att vi gjorde det!!!!
Det var REA på alla lampor ifrån Markslöjd.
Fyndade hela TRE lampor till priset av 556:-! ( en taklampa med 4 spotlights, en vägglampa i glas och en stor golvlampa med två lampor i) Tjooohooo!:D

Nu måste jag ge mig och sova istället, jobb i morgon 06:00 så upp i ottan blir det. LÄNGTAR till fredag då har jag sovmorgon! då ska jag SOVA!! :)

Natti natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0