Jahopp, thats it!

Ska precis släcka lämpan här o sova lite... Kom precis på att jag kanske borde boka nått pass i morgon på TL.
Idag fick det bli en löptur ute i solen.
Gick jätte bra, lätta ben förutom när höften börja harva. Kul, låter som mina reservdelar är på en 80 åring men så är det just nu. Höften har en nervjävel som antagligen kommit i kläm nån stans. Borde fixa en kiropraktor som kan knäcka ut det snarast.
Aej men det jag ville komma fram till var att det skulle vara skönt o köra nått pass i morgon kväll men självklar är ALLA pass uppbokade :(
Jahopp, då lär det i så fall bli gymmet!
Hatar gymmet men vad göra??
Mitt träningskort går iaf ut den 6:e så tills dess ska jag försöka använda det flitigt!

Nää nu är det natten! Klockan ringer om exakt 5 h 40 min!
Skjut mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0