LMAFAO

God morgon god morgon!
Ligger just nu i sängen på hotellrummet och funderar på helgen som var.
Vi åkte ju som sagt upp igår fm, lite shopping på stan och lunchning.
Ett par leggings och en stickad tröjja fick följa med hem :)
Efter det blev det på med partyoutfit och bege sig till restaurangen.
Vi kom snabbt in på konserten och ett besök i baren blev det på en gång :)
En drink och sen fick det bli en shooot, shot, shot shoooots ;)
Hihi LMFAO var grymma!!! Så himla bra!! 5 solar av 5 möjliga!
Det var dock väldigt trångt och varmt i publiken men det är väl mysigt ;)
Hihi en helt underbart kul kväll iaf! Det tackar jag för mina vänner Johanna o Magnus!
Nu ska jag kasta in mig i duschen efter Johanna här sen blir det hotellfrukost för hela slanten!!!! :D
Se vad shoppingen bjuder på idag då!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0