Måndag igen då...

Då var helgen över då!
Det går så himla fort! Suck, men kul har det iaf vart!
Fredags blev det ett restaurangbessök tillsammans med Felicia och Jocke, trevligt! :)

Fick offra mig som fylletaxi senare på kvällen när mamma skulle hem ifrån krogen. Så många ggr hon hämtat mig så vill jag ju inte klaga :P

Lördagen blev det iaf ett besök till Örebro på dagen. Jag och Jessica åkte in för lite fika och shopping. Det förljde inte så mkt med hem dock som jag hade velat men så är det ibland :P
En tjock träningströjja ifrån Adidas iaf och en tunika ifrån H&M.
Det blev ju brottom som vanligt hem ifrån Örebro, båda lika tidsoptimister :P
Hockey och därefter raka vägen hem och börja göra sig i ordning för alkoholintag.
Vi blev ett litet gäng här hemma hos oss innan vi begav oss ner till Harrys. Vilket skit kan jag ju bara påstå!! Fy fan. Det får bli nån annan stad nästa gång!
Usch samma gamla tråkiga människor. Är dom inte runt 45 + så är det bara 18 åringar ÖVERALLT!
Näää Linkan (Linköping) blir det nästa gång :D



Nu väntar iaf 2 helger i rad med jobb så nu blir det lugnt ett tag...


Usch, måste städa lite nu.
Tummar åxå för att mina träningskläder är torra nu... Dubbelpass ikväll.
CX:N + Combat!
Hejja hejja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0