Nya tag!

Helt slut är jag i kropp o själ! :P kvällarna är inte min starka sida längre! :P
Flisan, Millan och Jessica var här ikväll på en fika och lite söndagsmys. Flisan och Millan fick åka hem redan tunt halv 9 tiden, tur var det för nu är jag helt död!
Klockan ringer redan 05:00 :(

Men iaf, shit vilken bra helg det vart! :D

Idag blev det en tripp till Träningslagret med Sebbe och Magnus. Biceps och triceps!
I morgon kväll får det faktiskt bli ett combatpass!
Har även stallet men det skiter jag i!! Mitt kort på TL går faktiskt ut den 6:e Mars så nu är det sista rycket!

Nej nu är den här veckan över... Bara att blicka framåt på en ny!
Som min kära vän Johanna brukar säga: -" Ta en dag i taget!"

Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0