Rast!

Ligger just nu i soffan på jobbet och tar det lugnt... Har ju rast då givetvis!
Känns fruktansvärt onödigt och ha 45 minuters rast idag när man jobbar 14:00-21:15!
Men men så är det så jag får passa på o slappa loss lite i denna underbara soffa...(NOOOT).

Blev lite sovmorgon idag då jag hade stallet.
Efter det åkte jag hem, slängde in mig själv i duschen och åkte direkt till Julias praktik för lite styling.
För er som inte vet går julia (min syster) första året på frisörskolan!

Hårmassage, föning, plattning och styling satt dom det skulle så jag åkte hem med en fin fiskbensfläta i håret.

I morgon blir det jobb hela dagen faktiskt! Få se om jag tar stallet på fm eller om jag åker direkt efter jobbet. Är faktisk värt att få sova ibland!
Men men det märks!

Nä nu är det bara 30 minuter kvar så nu ska jag anfalla matlådan med kycklingsallad :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0