Sömnbrist?

I iaf över en månad nu har jag kommit in i ett mönster med mitt liv där jag inte kan/går att sova! Förut sov jag ca 7-9 h per natt och vaknade jämt utvilad, men nu kan jag bara sova 4-6 h per natt! Som idag... Jag har sovmorgon och vaknat ändå 08:10. Hur trött so helst men omöjlig att somna om!
Suck lite tröttsamt börjar det att bli!
Sebbe tycker vi ska köpa en ny säng och visst det kan nog vara en bra investering nu när vår är till åren :P
Man spenderar ju som sagt en 4:e del av livet i sängen!?

Igår var iaf jag ledig ifrån jobbet. Hade stallmorgon som gick super smidigt! Åkte hem och åt frukost och lagade senare lite lunch. En tur till Boda borg med Jessica och familjen Engman blev det åxå på efm! Hihi 9 stämplar på 2 är väl inte dåligt!? :P
På kvällen åkte jag och hämtade Flisan o Milea. Flisan skulle till bilskolan så jag skulle vara barnvakt åt lilla skruttan.
Allt gick iaf bra förutom en liten stund när hon blev arg men det löste sig snabbt :)
Lilla skruttan!

Idag ska jag köra stägning på W. Börjar 14:00 så innan dess har jag tänkt att en löptur ska hinnas med! Så vida det inte ser ut som i Måndags ute = isgata överallt!

Verkar som att det går att kommentera igen! Prövade att ta bort appen och installera den igen... Tråkigt att det harvar, men jag bloggar liksom jämt på mobilen och det har ju innan dess alltid fungerat!? Humm... Men som sagt det är trist att det alltid är nått krångel!
Se hur länge det håller nu då :)

Ha en bra onsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0