Fullamuggar!

Shit! Då var första veckan med nya schemat klar.
Det har vart AS mycket att göra! Nya rutiner och nya arbetsuppgifter.
Självklart är det svårt i början... Hoppas denna vecka ser "lugnare" ut :P
Att börja jobba 06:00 är verkligen inget jag är van vid!!
Men det är bara att bita sig i läppen när klockan ringer på morgonen. Som i morse när jag hade njutit klart av min sovmorgon kom jag på att det är en hel vecka kvart tills nästa!!!

Har iaf haft en kul helg :)
Fredags blev det hockey med Jessica och My, efter det lite myskväll.
Lördagen blev det jobb på förmiddagen och därefter in till Kumla för 41 års kalas hos moster.
God mat och trevligt umgänge med dom.
När jag kom hem kollade jag o S på en film och efter det blev det en tidig kväll i sängen.

Idag blev det lunch/fika på Som hemma, med Jessica,My, Flisan,Millan, och annsi :)

Trevlig helg faktiskt :)
Längtar dock redan till nästa!
Denna vecka är iaf fullspäckad med jobb och stallsysslor.
Och nu när förkylningen nästintill är borta så ska jag klämma in några träningspass åxå :)
Nu är det natten! Klockan ringer 06:00!
Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0