Gamla inlägg!

Sitter och sållar igenom gamla blogginlägg ifrån -08 och jisses va saker jag glömt som man gjort och hänt!
:P
Haha kul att det finns att läsa om iaf!
som sagt det är ju inte så ofta jag bloggar ifrån datorn.
När jag väl gör det brukar jag alltid titta om jag hittar någon rolig bild som jag inte lagt upp än.
Hittade iaf en hel drös med bilder ifrån sommras. Men känner nu att jag inte orkar att minimnera dom oså det tar ju som sagt sin tid.
Men det blir ju fler ggr!


Längtar just nu till helgen!
I morgon ska det ju bli biomys som planerat, lördag vankas alkoholintag i mängder + utgång på det!
Söndag ska vi bjuda hem mamma och staffan på mat :)

Älskar när man har saker att se fram i mot!

Nu ska jag lägga ner datorn och sova. Är ju en dag i morgon med :)
Ska försöka städa bort all jul!!!
Är så trött på skiten!
Vile inte gör det för ens Sebbe öppnat alla hans paket som legat under granen.

O på tal om det så GRATTIS ÄLSKLING PÅ 27 ÅRS DAGEN!
Älskar dig!!
Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0