Kaffemaskin!

Jag och Sebbe fick en Taissimo av hans föräldrar i Julklapp som vi invide idag. Ingen av oss dricker ju kaffe men det finns ju både te och "oboy" liknande suppar att brygga.
Jag provade Gevalias Marabou dryck nyss och jag säger bara... SKIT!!!
Det var inte gott någon stans! Fattar inte hur det kunde bli så äckligt!?
Tänkte att jag måste gjort fel så jag gjorde en till men den lika vidrig.
Provade kaffe och hade i mjölk och tillomed det blev godare!
Få se hur flitigt denna manick kommer användas i detta hushåll nurå...



Kommentarer
Johanna

ÅH! Vi köpte en sån till mamma i julklapp och det är ju supergott kaffe, speciellt cappuccino och latte macchiato. Jag kan dricka hur många koppar som helst! Så jag kan bli er nya kaffegäst!! =)

2012-01-13 @ 16:34:06
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0