Löften!

Att ha nyårslöfte var det många år sen jag hade!
Men jag tänkte i år att jag skulle ha ett men kom aldrig på något vettigt som jag skulle kunna hålla!
Tex. "sluta äta godis" det funkar säkert i en eller två månader men sen börjar man säga till sig själv "en godis går bra" "kom igen det är ju HELG" osv så jag tänkte att Nej jag skiter i det.
men satt o funderade lite nu och tänkte att jag ska göra upp en lista på vad jag skulle bilja åstakomma detta år!

* Skaffa ett heltidsjobb!
Att jobba 52% och jaga varje extratid funkar inte längre! 
Har trots allt gjort det i snart 5 år!!

*Boka resa till thailand!
Jag vet att jag vart utomlands redan 2 ggr 2011 så jag borde inte klaga men jag är fruktansvärt sugen på att åka tll Thailand nästa vinter. Det skulle vart nu i vinter igentligen men massa saker har kommit i mellan osv. Nästa vinter borde det inte finnas nått som är ivägen!?
Saknar så mina utlandsbrännor!





*Träna bort 10 kilo fett!
Ett önsketänkande iaf ifrån min sida. Glad om jag lyckas med 5!




* Renovera vårt hem
 
Vardagsrum= Nya tapeter + kamin, Altan=trall+badtunna, Ev. Nytt golv i sovrum.



* Spara pengar
Jag måste bli mkt bättre på att spara pengar. Självklart beror det ju på hur hög inkomst jag har men har ändå på senaste tiden "unnat" mig lite väl mkt saker.


* Hitta på mer saker
Jag borde göra mer saker på min lediga tid, hälsa på vänner oftare, ta någon spontantripp någonstanns. tex nu i Februari ska jag, Johanna och Magnus på LMFAO i Stockholm :)


* Utöka familjen
Nu menar jag inte i form av bebis men en hund skulle inte sitta fel i min vardag!

image description


Se om man nu kan dra nått streck över nån av dessa innan 2013!?



Kommentarer
huong

JAA, HUND!!! :) :) :)

2012-01-10 @ 17:08:10
URL: http://huonglee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0