Nyår 2011!

Med önskemål av Jessica så kommer resumen av nyår här då :P
 Jag tänkte väntat tills jag fick bilderna av Johanna men skit samma nu kör vi!

Först blev det jobba på fm där efter snabbt hem och göra sig i ordning! Jag hade ju redan dagen innan ordnat all mat så den skulle bara in i ugnen.
Till förrrätt blev det Parmainlindad Hounugsmelon på salladsbädd.
Till huvudrätt blev det hel laxsida med potatisgratäng och romsås. Gott blevd Det!

Magnus hade ordnat i ordning "så ska det låta" till oss alla som vi spelade efter maten. Lag team Willys åkte på dyngstryk men lika kul hade ju vi ändå ;) 
 
vi skulle ifrån början inte bli så många men det kom rikigt många efter tolvslaget!
Vi hade iaf riktigt skoj!! Eller ja iaf jag :P HIHi!!
Det blev mång shots och drinkar. Lite fyrverkerier och singstar!

Festen pågick iaf ändå in på småtimmarna då jag och sebbe gick o lade oss vid halv 6 tiden.
Det var väl inte jätte kul dagen efter då klckan ringde 12:00 och det var dags att gå upp o göra sig anständig för inventering på Willan!

Iaf tack så mkt alla ni som deltog i vårt nyårsfirande!
4 glas mindre, ett vardagsrumsbord mindre och en invigs toa men det var så himla KUL!!
Hoppas på liknande nästa år eller en solstol i Thailand!
A bilderna talar väl för sig själva!! :P

       

     

     

       
 


Kommentarer
Johanna

Haha, sorry men jag har inte haft tid att skicka över bilderna ;P Haft lite annat att göra liksom ;P



Nästa år befinner iaf jag mig i en solstol, punkt slut ;D

2012-01-05 @ 11:26:23
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/
huong

ehehehhe! snygga bilder;) OCH vad hände med bordet!? :P



nästa år kommer jag nog troligtvis också befinna mig i en solstol! :) ska vi befinna oss i en solstol tillsammans!? ;P

2012-01-05 @ 16:00:33
URL: http://huonglee.blogspot.com
huong

eller jaa, vid närmare eftertanke. kanske inte en, utan en var! ;)

2012-01-05 @ 16:01:23
URL: http://huonglee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0