Nytt jobb!

Elle ja nästan iaf!
Har rättare sagt fått en annan tjänst på Willan.
Jobbar nu som fruktansvarig vilket är lite skillnad på timmar och förhoppningsvis lön :)
Brukar normalt jobba ca 13-25 h/ vecka men denna vecka startar jag med 53 h!
Så jag kommer att vara rätt mör på söndag!
Men som sagt skönt att få komma ifrån Kassan och få mer timmar!


Min förkylning verkar iaf gå åt rätt håll, var inte alls lika trött i kroppen idag! Skönt, har ju liksom inte tid att vara sjuk nu... Fast när man har det igentligen?? :P
Ah så är det med det iaf.

Just ja... Hotell blev även bokat igår inför LMFAO den 18:e Februari! :D
Underbart 4-stjärnigt hotell.
Ska skämma bort mig ordentligt den helgen med shopping, underbart sällskap och god mat :D



Kommentarer
jessica

jaha...kul för dig då :(

2012-01-25 @ 17:10:36
Johanna

Iiihh, längtar!!

2012-01-26 @ 13:06:06
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0