Terapi?

Kan man se bakning som terapi?
Det tycker iaf jag att man kan!
Jag har alltid haft matlagning och bakning som intresse och visst det går i vågor hur ofta jag lägger tid på det.
Men iaf nu på senast (vilket ni säkert märk) så har jag bakat en del.
Ikväll var meningen att jag skulle ta det lugnt efter stallet o kolla på tv men cp Viasat fungerade inte på det sätt jag ville så jag kasta dosan och gick ut i köket och bakade två sorters bakverk plus två desserter!
(ska ha trerätters här i morgon)


Skulle göra Sara Bernards men insåg ganska snabbt att det blev skit!
Ser ut som skit gör dom men goda :D
Ingen bild på dom iaf :P
Gjorde även kladdkakecupcakes!! :D
Jätte goda! Tror faktisk att jag kan skita i Macarones nu framöver och göra cupcakes istället!
Mkt roligare!!
Här är dom iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0