Semester!

Idag är det semesterns första dag och japp regnet öser ner!
Fy fan va roligt det är att bo i detta land!
Jag och Sebbe åkte ner till resebyrån för att få lite hopp i livet med hjälp av en go solsemester. Men som vi befarade så var all resor slut!!! Fy fan :(
Vi sitter och srökollar lite men det finns ju bara resor till Turkiet och Bulgarien typ och dit vägrar Sebbe att åka till.
suck! Men JAG har ju iaf en fet resa i November att se fram imot!
Sen även i Oktober ev. när jag ska åka och hälsa på Moa  i Barcelona :)
 
Annars så trilla mamma av Sweetan i lördags och bröt handleden och ett revben. Jippi. Så nu är det jag som får roa mig med höskörden och rida Sweetan. Tur Anne och Julia hjälper till!
Sweetan är väl inte riktigt my dream horse om man säger så ;)
Ska åka ut ikväll och rida första passet iaf.
Hoppas det kan blåsa och regna liiite mindre då iaf! skitland!
 
Tackohej
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0