Nattbloggning!

Det var verkligen inte igår! Som sagt jag är ju i vanliga fall knappt i liv efter 22:00.
Men i går fick jag sova ut nån timme eller två så passade på att lägga mig sent. Sebbe snarkar på för fullt, antar han är förkyld eller nått för det brukar han inte göra!

Hermann var hos oss i fm. Nya dojjor för Sweetan och nya ifram på Nobla. Japp endast i fram denna gång!
Vi tänkte att vi prövar o se om det funkar :)
Om det skulle göra det så är det ju mkt billigare! O det är ju bra :)
Han är så bra, den där Mr. Hermann :)

Har annars bara sysslat med hemmagerejjor. Diskat, tvättat, tvätta bilarna, vattnat blommorna o sånt trist. Jessica kom på kvällen och hälsade på :D

I morgon ska jag in till Öret med mamma och Julia. Få se vad som följer med hem, ska väl inte ha nått speciellt igentligen :)

Natti natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0