Ajj :(

Har ju sen en tid tillbaka haft ont i mitt högra ben... En konstig smärt som aldrig vill försvinna. Inte olidligt men så fruktansvärt störande!
Det har dock blivit värre och värre och har nu ont i andra knät. Mamma tror det är nått som hoppat snett i ländryggen och tack vare det man belastar fel...
Jag vet inte!? Har iaf bokat tid hos en kiropraktor som jag ska till på Måndag. Känns jävligt ovärt att spendera pengar på det! Skulle hellre bränna det på nått annat kul!
Men men får ge det några gånger ändå!
Man får tydligen lite pengar ifrån Folksam åxå så det är ju bra att ha den förmånen!

Annars förutom min 95 åriga kropp så är det bara bra! Klockan är 15:00 och jag har redan vart i stallet, jobbat och handlat! Tja vad man skulle hitta på nu?
Ska laga lite mat iaf. Ska kompa ihop nått skoj med kalkonbröst!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0